måndag 25 maj 2009

Nu börjar det...

Har äntligen fått tag på någonstans att bo. Tyvärr får jag inte bo med min älskade man (känns lite fel att kalla honom "pojkvän" för han är sannerligen INGEN pojk, inte i mina ögon iaf=))
Jag och lilleman ska bli en egen liten familj och så ska det vara tills nästa lilla krabat kommer i augusti.
Känns så skönt att äntligen få ett eget "hushålle", det känns som att livet äntligen börjar, som att det har stått "on hold" alldeles för länge nu.
Lite jobbigt kommer det att bli att umgås med lilleman ensam hela tiden men jag är ganska säker på att en och annan mormor mfl kommer att titta in emellanåt.

Lägger upp lite bilder på lägenheten om nån dag. Hade inte hjärna nog att ta kort idag =) Kunde ju inte sova inatt för jag var så speedad=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kan du lita på; att JAG kommer. Måste ju bota min abstinens =)
Kram/MORmor