onsdag 13 maj 2009

Aldrig mer!!!

Jag ska aldrig mer (läs; inte förrän på onsdag) se på Grey's Anatomy. Jag blir i mitt nuvarande tillstånd ett emotionellt vrak!
Huvva jag är helt slut...

A sov för första gången en hel natt i spjälsängen igår! Yey!
Han är så söt nu på kvällarna. Han får välling och ligger och myser i mormors eller min famn sen så kan han bli lite "knölig". Han vill liksom ligga i mormors knä sen mitt och så tillbaka.
Så håller han på tills man frågar "vill du gå upp och lägga dig?" så nickar han och börjar gå ifrån oss, så säger vi "men har du gett mormor nån gonatt-kram då?" DÅ vänder han om och ger henne en kram sen kilar han iväg mot trappen.

Sen när vi kommer upp så kramas vi lite och han hoppar ner i spjälsängen, så ska det bökas lite och så sätter han sig plötsligt upp, för han vill ha en kram till av mamma=) Sötispojken. Sen så lägger han sig ner å kanske vill han hålla handen lite men det är inte nödvändigt och så somnar han!
Jag hoppas verkligen att detta håller i sig!

Dagens tid:
Man hinner skura en toalettstol, ett handfat och torka av spegeln på mindre tid än en relampaus på kanal5. Tråkiga saker tar nog mest bara tid när man går omkring å tänker på dem och hur tråkigt och länge det kommer att ta att göra dem.

Inga kommentarer: