söndag 3 maj 2009

ALLA idéer är bra...



Det har varit mycket nu...
Torsdag: valborg och vi (jag, aaron o hans mormor) åkte till "Bappers", lyssnade på "Larsa Brass" och fikade. Aaron är troligen "Larsa Brass"'s svängigaste fan. Dansade så svetten rann till deras framträdande.





Fredag: Utställning!!! Åh det var så roligt!! Vill göra om det. NU! Tjänade tom lite pengar på det hela. =)
Om nån vet nån som behöver utställare så hör av er till mig! Det var så otroligt roligt att verkligen känna att man hade något att arbeta för!





Lördag: Middag i goda vänners lag. Julian bjöd mig hem till sig och bjöd på mat. Meredith, Peter, och Elif var där med (ja, Julians son Roman och hennes man Anders också). Grillad kyckling och fisk o coleslaw o potatis o tomater...som J tvingade i oss efter maten eftersom hon glömt att sätta fram dem till middagen=) GOtt var det !


Jag å lilleman sov över hos J. Alltid lika trevligt!! Jag gillar verkligen mina nya vänner!





Jo just, jag har en ny affärsidé, kommer att gå hem hos ALLA singlar!




BOY IN BOX!



Den här är "nyplanterad" och kommer inte att vara tillgänglig på marknaden förrän ca 18år, men ni kanske förstår konceptet!

Jag räknar med att jag kommer att bli grymt rik på den här affärsidén (se bara hur bra det går frö "bag in box"-vinerna)

Inga kommentarer: