tisdag 19 maj 2009

Det går en pojk' omkring i mina skor...





Jag frågade om han ville gå ut och då sprang han iväg till hallen och tog på sig skorna. Det blev ju hmm.,..nästan rätt i alla fall=)




Såhär ser min älskling ut när han koncentrerat ritar...kan man kalla honom ambidexter eller vad? Han verkar liksom inte kunna bestämma sig för vilken hand han ska använda så han använder båda.



(Ambidexter = att man kan använda båda händerna lika bra till tex skriva)




Mormors lilla hjälpreda...ser ut som en liten farbror där han springer omkring och flyttar ogräs och vattenkannor.







Dagens underlighet: Varför svarade receptionisten "dröj kvar en stund" när jag äntligen kom fram efter en låååång telefonkö?
Borde hon inte ha väntat med att svara tills hon faktistk kunde ta samtalet, jag fattade ju att det skulle ta en liten stund till redan innan eftersom en vänlig röst upprepade detta 237 gånger medan jag VAR i kön.


Inga kommentarer: