söndag 29 november 2009

det är mycke' nu...

I helgen var det adventsgospel. Alltid lika roligt att vara med AnundsjöGospel, vi har så fantastiskt kul ihop. Sen får vci ju gör de vi alla gillar bäst, SJUNGA!!!
En massa julsånger och glögg. =)

Idag har jag suttit ca 5timmar på en träbänk och sålt mina alster, jag tycker det är jätteroligt att vara "knalle" =) Även om jag kanske inte blir rik på mina alster så får man ju lite "ego boost" av alla "åh, har du gjort det här" "har du tagit de här korten", " har DU virkat de här elefanterna" osv...mycket "åh va fint" odyl också. SÅnt är ju alltid roligt att höra.

KOm fram en jättesöt grabb till mig när jag satt o virkade och frågade hur man gjorde...han var väl sisådär 3år kanske...supersöt var han, och han lyssnade intresserat på mig när jag försökte föklara för honom hur man gör. *ler*

Hade leasat ut barnen också...väldigt skönt att vara "själv" (ja morfar jag VET att....men nu skriver jag så =))
en stund. Bambam var hos mormor så hon äntligen fick njuta av honom också.
Mannen var här bara att läsa och titta på alla finiga kort som finemilia har tagit på lilleman!

Nu har äntligen mina barn behagat somna så jag ska försöka ta mig till sängen.

Dagens ordvitsar.
Vad är de fetas motsvarighet till tjejers "girl power"? ----- TYNGDkraft (såklart)¨

Vad kallar man en medlem i Moderata ungdomsförbundet som har stora bröst? ----- RattMuFf =)

Inga kommentarer: