tisdag 15 december 2009

I julens tecken

Det har varit mycket även den här veckan...men nu börjar det bli lugnare.

Änglarna var här och hjälpte mig o A med pepparkaksbaket!



Vilket var hemskt tur eftersom A inte riktigt fattat konceptet...han la mest bara degklumpar på plåten...inte så många gubbar....
Men såhär fina blev de efter lite dekorerande.


ALLA pepparkaksgubbar skulle dekoreras med kristyr...



VI hann även med lite lucia på Bappers, mysigt värre =)



Bilden är tagen från min lilla "kiosk" på Julmarknaden i Östergensjö, supermysigt var det där...undrar så varför jag aldrig varit på den marknaden förr. Vädigt bra slut på min utställningsrunda. Skönt att få lite revanch från Arkenutställningen...HUVVA det var sååå dåligt organiserat.
Men östergensjö var bra bra bra!!! Hade egen kamin i kiosken så jag frös inte, däremot brände jag mig lite när jag skulle öppna kaminen, men inget allvarligt =)

Snart är det julafton o jag håller på att dekorera granen. Snart är det klar. Överöst med kulor...eller Pumlor är ett bättre ord!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Diggar dig för att du använder ordet Pumlor!!!!!!!!!! Ser mysigt ut med pepparkaksbak och julmarknad också. (rexlisa)