måndag 15 februari 2010

Meodifestivalen en vecka sen =)

Förra helgen var jag och mamma på genrepet inför melodifestivalen....knäppte en massa fina bilder =) här kommer några smakprov.

Programmledartrio


lite hemligt men det är Ola =)


Linda Pritchard

Pain of solvation


Salem Al Fakir

Det var vädigt roligt och intressant att vara med "bakom kulisserna" på melodifestivalen. Speciellt intressant tyckte kanske jag att det var eftersom jag faktiskt studerat  medieproduktion. SUperroligt att titta på alla kameror o ljusriggen var imponerande.Imponerande var det också att de stackars killarna som skulle rikta "spotten" fick sitta låååångt uppe i taket...men de hade säkerhetslinor o fina stolar så kanske var det mest roligt =)

Åh, när jag satt där så kände jag att jag längtade tilbaka till att jobba i studio. Få stå bakom en kamera eller sitta i ett kontrollrum. SKulle nog helst vilja vara scripta om jag fick väja...annars fotograf av något slag.
Åh, det nästan kliar i fingrarna =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka snygga bilder det blev!
/M