lördag 3 oktober 2009

Jag har missat hösten...


...alla vackra löv i solens sken har hunnit ramla ner eller frysa bort medans jag har suttit inne och ammat.
Käns lite tråkigt.



Skulle dessutom ta med mig min kamera till mamma för att ta lite bilder på den lilla höstglöd som finns kvar, men se det gick inte, för min kamera är död =( *sorg*



(käns fånigt att jag är så ledsen över min kamera när det precis skett en så hems olycka bara 5km från mitt hem men...jag är verkligen ledsen över detta.)






Som tur är har jag mammas lilla kamera som gisslan och fick iaf till några bilder med den.
















Den här bilden fick jag till också, hemma i soffan
när A så gärna ville hålla i lillebror =)



Syskonkärlek =)

1 kommentar:

Emilia sa...

Vilken fin bild av A och J!=) Jättefin!

/Emilia