onsdag 14 oktober 2009

Jag, ett tankenöt =)

Alltså, i helgen när AnnaSara var här så slängde jag in en tvätt. När den var färdig så kom jag ihåg att tvättkorgarna var fulla så jag kunde ju inte använda dem att bära tvätten i.
SÅ va gör jag, jo jag tänker "en plastpåse, det blir ju bra!"...jo det är ju inte alls en dålig idé men jag tar ju (helt medvetet) en liten påse.
Börjar lasta i de blöta kläderna i påsen, det blev ju såklart fullt efter typ 5 plagg...HUR tänkte jag liksom?!?!





Idag gjorde jag ngt lika knasigt.
Jag tog mig en dusch och efter den var jag tvungen att gå till sovrummet för att hämta lite kläder. På vägen tillbaka till toaletten så ser jag mina blöta fotavtryck på golvet och tänker "oj va stora fötter" och sen...sen gör jag ngt så korkat så jag inte fattar HUR det gick till, jag ställer mig och MÄTER med min fot...
Jag menar, jag VET ju att det är mitt fotavtryck, klart att det är lika stort som min fot..*doh*
HUR tänkte jag...egentligen!?!?

2 kommentarer:

Shannara sa...

Hahaha... Underbart knasigt hääärligt!

Tack och lov att det finns fler därute som är lika virriga som jag!

Marléne sa...

ja jisses...vet inte hur jag skulle få nåt gjort öht om jag hade lika många barn som dig =)